"تبلیغات" راه کنترل ذهن
7 / 6 / 1390برچسب:,

رسانه ها و تبلیغات آن ها : فرض کنید نظرسنجی در کشورهای بیگانه صورت می گیرد که فکر می کنید کشور بعدی برای حمله آمریکایی ها کجاست ؟

اگر به فرض 70 درصد بگویند ایران معلوم می شود که رسانه ها اثر تبلیغات خود را گذاشته اند و طبقه ممتاز (درباره طبقه ممتاز توضیح کامل خواهم داد) راضی و خوشنود هستند چون به هدف خود رسیده اند و توانسته اند با تبلیغات ذهن ما را کنترل کنند ولی اگر نظرسنجی به حد نصاب نرسد مثلا تنها 20درصد موافق جنگ باشند و 80درصد موافق صلح واقعی با ایران باشند ؛ آن ها می گویند بسیار خب بایستی برویم و روی تبلیغات بیشتر کار کنیم تا این درصد را بالا ببریم و همین اتفاق هم می افتد . اما این صرفا یک مثال بود در این قسمت تنها می خواستم بگویم که رسانه و تبلیغات چقدر در اینکه ما یک مطلب را بدون فکر بپذیریم تاثیر دارد ، با خواندن مطلب بعدی درباره ی اشیاءناشناخته پرنده(UFOها) مطالبی را که امشب بیان کردم را بهتر درک می کنید .  

می دانید چرا این مطلب را بیان کردم ، می خواهم ربطش را با پدیده ناشناخته فرازمینی (UFO) ها بیان کنم ، البته نه دراین قسمت بلکه در قسمت بعدی .



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت3:18---7 شهريور 1390
سلام دوس عزیز
من شما رو لینک کردم اگه میشه منو با نام "از وبلاگ خود کسب درآمد کنید" لینک کنید
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: