17 / 6 / 1390برچسب:,

مقدمه: با توجه به نحوه شکل گیری اسرائیل شکافهای اجتماعی زیادی در جامعه این کشور وجود دارد . اسرائیل بر خلاف سایر کشور های دنبال مهاجرین تشکیل شده و ورود این مهاجرین همچنان ادامه دارد . مهاجرین کسانی هستند که تنها نقاط مشترک آنها با دیگر یهودیان در یهودی بودن آن هاست . البته با توجه به نیاز اسرائیل برای تعادل رساندن جمعیت خود اعراب ، حتی این محور مشترک نیز در مهاجرت های جدید کمتر مورد توجه توجه قرار می گیرد کسانی که برای قرن ها در کشور دیگر زندگی کرده اند حتی به زبان عبری هم آگاهی ندارند  . فرهنگ مهاجرین با یکدیگر متفاوت است و هریک تحت شرایط تاریخی کشور متبوع خود زندگی کرده است و دارای فرهنگ متفاوتی هستند و از نظر مذهبی نیز شکاف های اجتماعی در اسرائیل وجود دارد . در نتیجه سه شکاف اجتماعی عمده یهودی سفاردی اشکنازی ، مذهبی ها سکولارها و اعراب وجود دارد .

 

9 / 6 / 1390برچسب:,

 

8 / 6 / 1390برچسب:,

 

7 / 6 / 1390برچسب:,

دودمان یعنی اصل و نصب . می خواهم در این مطلب راجع جنگی بگویم که شاید الآن شروع شده باشد و قرار است تا چند سال آینده به طور جدی تری پیگری می شود ؛ آن هم جنگ بین دودمان هاست . این رازی است که شاید خیلی ها ندانند ، بهتر بگویم ؛ جنگ آخر الزمان با دودمان سروکار دارد ؛ اما دودمان چی کسانی اند ؟  

7 / 6 / 1390برچسب:,

مطلب قبلی را یادتان هست که گفتم قدرت و نفوذ تبلیغات و رسانه ها در زندگی ما چقدر زیاد است ، مطلبی را که می خواهم بگویم و جالب است این است که از دهه ی 60 به بعد بر تعداد کسانی که (UFO)ها را حقیقت می پنداشتند افزوده شده و فیلم ها ساخته شده هم در رابطه با این موضوع روند صعودی داشته است ، این تنها موفقیت آن ها را تائید می کند واینکه آن ها توانسته اند ما را طوری کنترل کنند که به (UFO)ها باور داشته باشیم و مطلب دیگر ، حمله (UFO)ها به زمین است و اینکه آن ها می خواهند زمین را نابود کنند و می گویند باید متحد شویم تا آن ها را عقب برانیم ؛ این مطلب در اکثر فیلم های هالیوودی موج می زند .

چند سال پیش یعنی تقریبا اواسط رئیس جمهوری جرج بوش خبری منتشر شد که در آن گزارشگر می گوید (جنگ بین کهکشان ها نزدیک است و به همین دلیل جورج بوش موافقت کرد که یک پایگاه فضایی در فضا تاسیس شود تا رفت و آمد فضایی ها را به طور کامل زیرنظر بگیرند)اما این ظاهر قضیه بود آن ها خیلی خوب ظاهر سازی می کنند ، اکثر این موشک ها و ماهواره ها که به هوا می فرستند هدف نظامی دارند اما به ما می گویند برای کاوش ، آن ها را می فرستیم . این یک دروغ است و تنها ظاهر سازی است ولی صرفا اهداف نظامی پشت آن هاست . این ایده که فضا به عنوان سلاح استفاده شود ابتدا برای جنگ با روسیه در اواخر اتحاد جماهیر شوروی در آمریکا شکل گرفت و بهانه ی بعدی آنها مبارزه علیه تروریسم بود و بهانه دیگر شناسایی سیارات برای کشف موجودات فضایی و در آخر و در زمان حاضر دفاع در مقابل تهدید فضایی ها . مهمترین قسمت است که آن ها به ما می قبولانند که تهدیدی از جانب بیگانگان وجود دارد و سپس سلاح ها و وسایل نظامیشان را در فضا مستقر می کنند ، مبنای آن ها دروغی بیش نیست .

 

7 / 6 / 1390برچسب:,

رسانه ها و تبلیغات آن ها : فرض کنید نظرسنجی در کشورهای بیگانه صورت می گیرد که فکر می کنید کشور بعدی برای حمله آمریکایی ها کجاست ؟

اگر به فرض 70 درصد بگویند ایران معلوم می شود که رسانه ها اثر تبلیغات خود را گذاشته اند و طبقه ممتاز (درباره طبقه ممتاز توضیح کامل خواهم داد) راضی و خوشنود هستند چون به هدف خود رسیده اند و توانسته اند با تبلیغات ذهن ما را کنترل کنند ولی اگر نظرسنجی به حد نصاب نرسد مثلا تنها 20درصد موافق جنگ باشند و 80درصد موافق صلح واقعی با ایران باشند ؛ آن ها می گویند بسیار خب بایستی برویم و روی تبلیغات بیشتر کار کنیم تا این درصد را بالا ببریم و همین اتفاق هم می افتد . اما این صرفا یک مثال بود در این قسمت تنها می خواستم بگویم که رسانه و تبلیغات چقدر در اینکه ما یک مطلب را بدون فکر بپذیریم تاثیر دارد ، با خواندن مطلب بعدی درباره ی اشیاءناشناخته پرنده(UFOها) مطالبی را که امشب بیان کردم را بهتر درک می کنید .  

می دانید چرا این مطلب را بیان کردم ، می خواهم ربطش را با پدیده ناشناخته فرازمینی (UFO) ها بیان کنم ، البته نه دراین قسمت بلکه در قسمت بعدی .

6 / 6 / 1390برچسب:,

توی این مطلب می خواهم پیرامون کنترل ذهن با شما صحبت کنم . من به این نتیجه رسیدم تا آدم یک چیز را نبیند ویا نشنود و کلا با یکی از حس های پنجگانه اش درک نکند نمی تواند درباره اش فکر کند . باز به این نتیجه رسیده ام که انسان نمی تواند چیزی را مورد بررسی قرار دهد که وجودش هنوز اثبات نشده است به طور مثال یک پژوهش گر و یا محقق چیزی را بررسی می کند که بداند وجود دارد و حداقل اطلاعاتی در باره ی آن داشته باشد . یادتون گفتم کسانی هستند که می خواهند مارا از زندگی سالم دور کنند می دانید یکی از روش های آن ها چیست ؟ یکی از روش های آن ها کنترل ما انسان هاست که از مهمترین آن ها کنترل ذهن است . اما چگونه ؟؟

 

5 / 6 / 1390برچسب:,

سلام امروز می خوام در باره ی مطلب مهمی باشما صحبت کنم . می دونستید در سیستم روحانی شرقی 7 نقطه از بدن را نقاط قدرت و انرژی می دانند که اگر انسان بتواند آن ها را کنترل کند می توان زندگی سالمی را داشته باشد .من به 5نقطه از این نقاط اشاره می کنم و شما متوجه خواهید شد که افرادی هستند که نمی خواهند ما زندگی سالمی را داشته باشیم و اگر می خواهیم زندگی سالمی داشته باشیم باید خودمان را بشناسیم و دشمنان ما اینکار را بهتر از ما کرده اند می کنند.

. نقطه خاجی که محل انرژی جنسی می باشد : در اسلام مفهوم "حلال و حرام" و همچنین "پاک و ممنوع" بیان شده است ، دربسیاری از موارد اعمالی که حلال است در موقعیتی خاص حرام می شود و بلعکس .

.. نقطه ناف که رو شکم قرار دارد و باعث تولید انرژی برای کار می شود ، برای تقویت زندگی باید غذای سالم خورد و باید حلال و پاک باشد .

... نقطه قلب که با عواطف و عشق ومهربانی و احساسات سروکار دارد و این قبیل چیز ها می توانند از ارتباط سالم با مردم به دست آید .

.... نقطه گلو که با ارتباط و انتقال عقاید سروکار دارد .

..... و نقطه سر که همان عقل و خرد و بصیرت است .

به وسیله رشد و تعالی کردن این نقاط می شود استعداد های خود به عنوان یک انسان بروز داد .جنگی که دشمنان ما بر علیه نوع بشریت شروع کرده اند با این 5 نقطه (معروف به چاکرا) سروکار دارد . آن ها برای کنترل تقطه خاجی تصاویرو صداهایی را به ما خورانیده اند و برای کنترل نقطه شکم تشویق می کنند ما را به خوردن غذاهای فست فود و بی اهمیتی نسبت به حلال و حرام و برای کنترل نقطه قلب احساسات ما را به انگیزه ها ناشایست هدایت می کنند ، خشونت در جهان یه ویژه در غرب میج می زند ؛ در فیلم هایشان در خیابان هایشان و در بازی هایشان (مانند فوتبال آمریکایی)و از طریق نقطه گلو دروغ هایشان را انتقال می دهند و آن هایی که آن ها را باور می کنند خودشان مانند یک مبغ همل می کنند در همه جا این دروغ های بزرگ دیده و شنیده می شوند (در فیلم هایی که غرب می سازد چقدر دروغ بیان می شود) و در آخر آن ها برای اینکه نقطه بالای سر را یعنی محل  عقاید و تفکرات را کنترل کنند دست به سناریو کنترل ذهن (در آینده توضیح می دهم) می زنند .


  

 

4 / 6 / 1390برچسب:,

 

 

سلامی به گرمی حقیقت

این اولین مطلبی است که در این وبلاگ می نویسم .

می خواهم درباره ی چیزی بنویسم در تلوزیون (به خصوص در فیلم ها) که مطمئنّم تا به حال به آن توجه نکرده اید !!

 

من خودم خیلی شنیده ام در فیلم ها که وقتی نقش اول بین دو راهی گیر می کند شخصی می آید و می گوید:(دل و بزن به دریا ، به حرف دلت گوش کن ، ببین دلت چه می گه و...) می دانید این جملات یعنی چه!!؟؟

یعنی این که برو دنبال چیزی که دوست داری ، حالا ممکن است این دوست داشتن درست باشد ویا غلط باشد.

 

زمانی می توانیم دنبال آن چیزی برویم که دلمان می خواهد که دل و قلبمان تحت الشعاع عقلمان باشد (منظور عقل سالم) نه این که تحت الشعاع هوای نفسمان باشد .

متاسفانه این روز ها چیزهایی به خردمان می دهند که درست و غلطش را باید فهمید وگرنه یک عمر مسیر اشتباه را می رویم . تو این دور و زمانه اکثر رسانه ها با حرف ها و کارهای نادرست می خواهند افکار خودشان را به ما تلقین کنند .


 

{با امید اینکه اولین مطلب من فایده داشته باشد}

منتظر باشید...